Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Wienna Johansson - 3 januari 2015 04:19

Hej! Jag är Wienna! Jag lyssnade på Taylor Swifts skiva ''1989'', som jag förövrigt fick i julklapp, och då tänkte jag på vad hon kallar sina ''FANS'' och jag tänkte typ i fem minuter på ''Ty-tys'' men sen sökte jag på ''Google'' och tydligen heter det ''Swifties''! Jag är en ''Swiftie'' ofc, jag älskar hennes låtar och hennes personlighet! Hon är en riktigt cool tjej och jag hoppas att jag kommer få träffa hon nångång i framtiden...typ på sommarlovet mamma *WINK* *WINK*!


Jag kollade också på några videos på ''Youtube'', bla ''The Fooos'' musikvideos, för alla verkar vara ''Foooers'' nu för tiden... till och med killarna! Alltså jag är själv lite av en ''Foooer'' men inte så stor ''Foooer'' som mina föredetta vänner på Skype! Fast jag måste erkänna att Omar är snygg, alltså han är så perfekt (för mig), så cool stil.... Omar om du läser detta (som jag är 100% säker på att du inte gör) men OM du skulle råka se detta så... I ♥ You!... tillbaka till det jag pratade om, alla verkar vara ''kär'' i Omar... Troligen för att det mest är typ 12-15 åringar som lyssnar på The Fooo och i ett pojkband finns det ALLTID en ''tjejmagnet''... ALLTID!


One direction också... Harry Styles, Harry Styles och mer Harry Styles! Varför just han, han är inte ens snygg! Sorry Taylor, but it's true!... Alltså alla verkar gilla han, visst det är inget fel med han men om någon hade frågat mig så hade jag sagt Zayn, högt och tydligt! Ps. Jag var tvungen att söka på Wikipedia vad han hette... 


Har ni tänkt på en sak?... alla tjejer är typ ''kär'' i ''gamers'' eller ''kändisar''... skitkonstigt, jag menar killar är visserligen ''kär'' i ''gamer-tjejer'' också men det är väldigt få!


Detta blev ett ganska långt inlägg så jag ska ta och runda av det med lite information, jag kommer att försöka blogga varje dag i rästen av månaden om jag känner att jag har något roligt att blogga om, så att jag inte skriver ett inlägg där det bara står hej och hejdå...


Hejdå! Puzz!♥





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Detta är en blogg som handlar om mitt liv och lite andra saker...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards